Software Engineering

Saturday, March 11, 2006

Odlična knjiga za pattern-e

Za sve koji nisu upoznati sa paternima... ili su pomalo zbunjeni šta to treba da predstavlja... ili čemu da služi...
.... evo resenja.... :)

knjiga: "Хед фрст... дизајн патерни"

prednost je što je sve objašnjeno sličicama... i uz dobra objašnjenja Zašto!

preporuka od mene... a i od g-dina Zidana ...

i da ne bih dužio previše... dela su uvek bolja od reči...

knjigu mozete naci u "download sekciji" :) (u links odeljku bloga)

p.s. znam znam... nije legalno... ali znanje nije samo za bogate... :)

5 Comments:

  • Čupo druže oduševljen sam što si otvorio blogić! Puno sreće u daljem radu... često ću ovde svraćati jer sam siguran da će biti dobrih materijala za pročitati!

    URA!

    By Blogger Zidan (Zizu), at 8:52 AM  

  • Chupo, lepo od tebe što nam daješ knjigu na poklon :)
    Inače, što se tiče pattern-a, skoro sam kupio knjigu "Projektni obrasci - nove tehnike oo projektovanja". Iydala je MikroKnjiga. Pisali Shallowz i Trott.
    U njoj ima dosta dobrih stvari. Poyivaju se dosta na čuvenu "GOF" knjigu o paternima. I prevod je sasvim ok, što je inače redak slučaj :)

    By Blogger Damjan, at 6:18 PM  

  • Knjiga je stvarno odobra jer je postupna. Prvo pokaže kako ne treba raditi da bi se shvatio problem. Pokazuje se primena paterna i na jednostavnim primerima i na stvarnim situacijama. Ne baziraju se isključivo na paterne već šire priču na principe koji su osnova za paterne. Takođe objašnjava mnoge stvari u standardnim bibliotekama, posebno u javi. Šteta što nisu imali prostora da se pozabave sa većim brojem paterna.

    Ali ni u knjizi koju Damjman pominje nisu uspeli da pokriju dobar deo GOF paterna.

    By Blogger Zlatko, at 5:39 PM  

  • Uh bas sam se smorio sto jos nisam stigao da celu knjigu jos procitam... za to treba izdvojiti vreme pod obavezno!!! Ako neko ima bolji pdf od ovog koji cirkulise neka se javi ili hardcopy ! jos bolje!

    By Blogger Zidan (Zizu), at 6:04 PM  

  • Ja imam slilču verziju. Samo sam uradio bolje bookmark-ove. Sve sam živo pretražio i ne može da se nađe pristojnija verzija.

    By Blogger Zlatko, at 4:42 AM  

Post a Comment

<< Home